torsdag 17 mars 2011

Hur många lingon finns det i världen?

nu har ja nästan varit en hel vecka på astridlindgrenskolan..det har varit kul,kämpigt och tufft men först och främst helt jädra underbart. nu vill jag fortsätta vara lärare. vill inte tillbaka till skolan utan va här som lärare..

längtar så otroligt mycket till våren och sommaren nu.. vill inte ha på mig vinterjackan längre..vill ha skinnjackan på mig..!!jag vill kunna sitta ute på balkongen och fika.. vill också kunna gå med nemo i timmar utan hålla på att frysa ihjäl!!..

Saknar mina vänner. Känns som ja har tagit skolan i första hand men känns som ja måste det ibland vill verkligen inte få icke godkänd på någon tenta..!!så jobbigt att hamna efter..det är som man säger att när man börjar plugga då har man inget liv..!!

jag vill se filmen "Hur många lingon finns det i världen?" verkar vara hur gullig som helst..!!

Det var denna uppdateringen den här gången..

Kram Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar