söndag 15 maj 2011

hej hopp i lingonskogen

va ett tag sen jag skrev här,har haft massa att göra, och har inte varit speciell sugen på att skriva nått..:)Hoppas ni har överseende med det.
Har varit borta från skolan i tre veckor nu.. Den första veckan hade jag sk a PÅSKLOV!:)asgött och sedan har jag haft VFU, som har varit helt underbart!!..
Känner för varje gång som jag har praktik att det är de rätta yrket för mig. Men vet inte riktigt vilket andra ämne jag sa välja.. Blir förhoppningsvis idrott och hälsa i kalmar, men det är bara 40 platser så håll tummarna..annars har jag börjat tänka på hemkunskap, men isf är det på distans så det är ju inte så kul!!.. Sedan har jag också tänkt att jag ska försöka bli gymnasielärare från början för då har man behörighet till högstadiet med men då kan jag jobba vart som. Vi hade våran första salstenta för några veckor sen, så klart så stressade jag igenom mig tentan så fick U på den, så på onsdag ska jag göra om den..Hoppas verkligen att ja klara den här gången.

nog prat om skolan..

Becca har fått en liten kille,världens sötaste bebis!!GRATTIS!!:)Längtar till jag får träffa honom..

Nu ska jag se på gossip girl..hade bra
Puss puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar