måndag 7 mars 2011

den vackraste stunden i livet var när du kom.

Robin Hjelm du är guld värd, du är den finaste killen i världen. Du är söt,snäll,snygg,sexig o bara bästaste bästa kille.Man kan inte tänka sig en bättre kille. Jag är så glad att jag har dej. Min soulmate, kan prata med dej om allt och du lyssnar nästan alltid;)hehe.. Tack att du finns och att du är min..

Trodde det var över,men där hade jag fel!när man ber om ursäkt då är du hård tillbaka. Varför så kall? Du säger att jag sårade dej men du sårar mig när du gör som du gör. Det blir inte bättre av att du stänger mig ute och är enbart kall mot mig. Tycker du är väldigt svår nu och gör en väldigt stor grej av det här nu.. Förstår inte på dej. Du kan ju höra av dej när du har slutat tjura!

Nästa vecka ska ja vikariera på astridlindgrenskolan här i vimmerby det ska bli kul.. Men är lite nervös.Hoppas att det går bra och Hoppas ja inte missar mycket i skolan när ja ska vara borta!
Håll tummarna..:)

Helgen var bra. Fredag: Myskväll med Robin och hans föräldrar hemma hos oss
Lördag: Busfabriken,ikano och tjejmiddag(kalas) hos jesse
Söndag: Kalas hos Jossan(Robin kusin)
himla trevlig helg..

Hade så bra..på återseende!;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar