lördag 12 mars 2011

in the ghetto

Brolle är den bästa artisten i världen..(o dessutom snygg med)han låter lite likt elvis presley med!så duktig..

Igår kom det en tsunami till japan så otäckt.
HAr följt nyheterna idag och igår. Tänk om man själv hade varit med om något sånt. Tycker så synd om dom människorna som va på plats och fick deras hem runierat..:(..vill bara ner dit och hjälpa till.!

idag har jag varit på stan med jesse, va ett tag sen vi umgicks bara hon och jag..men det var trevligt..vi gick en behövlig promenad och hämtade nemo och hälsa på zorro med..

i torsdags så hade jag vikariat på al skolan det va jätte kul..lite otur att en tjej gjorde sig illa i knät på min idrottslektion.men det är väll sånt som händer.. Nu blir det hela veckan som lärare..trodde eleverna skulle köra över mig men det gick bra..börja känna mig lite som en lärare nu..

En observation i dag: Dom har tydligen öppnat en kebabvagn bredvid gula kiosken..haha!!:)får ta o testa den nån gång..
O sen är det så himla underbart att våren är på väg, hoppas den är här för att stanna..!!

Robin jobbar helg denna helg och kväll den här veckan..känner mig extra ensam då..:(

Puss&Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar