måndag 14 februari 2011

Alla v Dag


Vaknade i morse och tänkte skönt att vara ledig och att det är alla v dag!=)Im love it!

Gick ut med nemo va 10 minus ute..kallt men ändåå skönt!!


När ja kom hem var inte min man hemma, så ja gick till tempo och köpte rosor och frukost!! När jag hade varit hemma ett tag då kom Robin och hade med 3 jätte fina rosor till mig<3 Tack älskling..Älskar dig min underbara kille!! Sedan visade det sig att vi hade köpt likadan frukost!!Så då blev det dubbelt så mycke att käka och dricka!!;)..hehe

Mysfrukost





I helgen har jag haft världens huvudvärk va det läskigaste jag har vatt med om.. Det kändes som de inte hjälpte med någon tablett eller sömn.. Det gjorde tillomed ont när ja sov..Visste inte vad ja skulle ta vägen..:(Men igår morse tvingade robin mig att ta en treo (som ja trodde att jag hatade) men då tillslut slutade det att värka och ja kände att ja kunde börja leva igen och skratta!!:)Tur ja har robin som tar hand om mig och lugnar ner mig..


imorgon får ja veta tentan som vi skrev för ca gurka en månad sen..håll tummarna!!=)


Hade bra allihoppa!!ha en fin alla v dag eller kväll!=)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar